Wednesday, September 25, 2013

mage soduru kaanthiii

උබලට මතක ඇතිනේ එදා වෙච්ච සිද්දිය...අපේ ආප්ප රැජින විනීතට ජැක ගහන්න ගිහින් මම චාටර් වෙච්ච හැටි...ඒ උනාට චාටර් එක දෙපිටින් යන්න මට ලොතරැයියක් ඇදෙන්න යන හැටි එහෙම මම උබලට කිව්වනේ....කොහොම හරි එදා කාන්ති ඇන්ටි එක්ක සැප ගත්තට පස්සේ විනීතාගේ ලොකු පුකයි, තන් දෙකයි මතක් කර කර මම කැරි බාල්දියක් විතර යනකන් අතේ ගහන්න ඇති...මොකද දවස් 4 ක් විතර යනකන් මට කාන්ති ඇන්ටිලගේ ගෙවල් පැත්තට යනවා තියා, ඒ පැත්ත බලන්නවත් හම්බුනේ නෑ....මොකද දන්නවද...අපේ ගෙදර තීන්ත ගාන්න පටන් ගත්ත...ඒකයි අව්ලට හිටියේ.....තාත්ත උදේ වැඩට ගියාම එන්නේ හවස් වෙලා....අම්මටත් ඉතින් ගෙදර වැඩ පල කරන්න ගියාම පේන්ට් වැඩේ ගැන බලන්න වෙලාවක් නෑනේ......අනිත් එක පේන්ට් බාස්ල කියන කියන වෙලාවට අඩු පාඩු ගෙනල්ල දෙන්න කෙනෙක් ළඟ ඉන්නම ඕනා.....කොහොම හරි හිතේ තියෙන මෝල් අමාරුව, හරිම අමාරුවෙන් යටපත් කරගෙන මම ගෙදර වැඩ වලට උදව් කළා....විනීත සතියක් දෙකක් කාන්තියලගේ ගෙදර ඉන්නවා කියල එදා කියපු හින්ද මගේ හිතට බයකුත් නෑ.....අනිත් එක ඉස්සර කාන්තිට කළා වගේ රෑට රෑට හොරෙන් ගෙට පැනල රිස්ක් එකක් ගන්නත් මට හිතුනේ නෑ.....මොකද බාගෙන කන්න තියෙන වල ඉහගෙන කන්න ගිහින් නිකන් නෝන්ඩි වෙලා පස්සේ වේලි වේලි ඉන්න ඕන නෑනේ....

කොහොම හරි ගෙදර පේන්ට් කරලා ඉවර උනේ සිකුරාදා හැන්දෑවේ....ඇති යාන්තන් දැන් ඉතින් හෙටවත් ඩබල් සැප ගන්න පුළුවන් කියල මට හිතුනට, ඒ එක්කම මගේ හිතට උඩින් කළු වලාකුලක් ආවා වගේ මගේ සතුට නැති වෙලා ගියා....ඇයි යකෝ හෙට සෙනසුරාදනෙ... හෙට කොහොමද කාන්තිලගේ ගෙදර යන්නේ...හෙට ඉස්කෝල නිවාඩුනේ....සචිනි නංගියි, සුරේෂ් මල්ලියි දෙන්නම හෙට ගෙදර ...මාර කරුමයක් තමා මේක නම්...මදෑ පේන්ට් වැඩ ඉවර උණු ගමන් පයියේ අමාරුව හොඳ වෙනකන් විනීතගේ කිම්ඹේ පතුල බලන්න හිතාගෙන හිටියා.....ෂික්...කරුමේ තමා...වෙන මොකක්ද....ඕකට තමා කියන්නේ අතට ගත්තු දේ කටට දා ගන්න පින නෑ කියල.....මට පේන්ට් බාස් ගැනත් මාර කේන්ති....තව දවසකට කලින් හරි වැඩ ඉවර කළා නම් මට අද සුර සැප ගන්න තිබ්බනේ....ඒ උනාට ඉතිං තමන්ගේ නොලැබීමට අනුන්ට බැනල වැඩක් නෑනේ...

කොහොම උනත් මම කාන්තියට කෝල් එකක් ගත්ත, අම්ම එහෙ මෙහෙ වෙනකන් ඉඳල.....
"හෙලෝ.."
"හෙලෝ මගේ රන්කද...ඉතිං කොහොමද බබා....මං හරිම අමාරුවෙන් ඉන්නේ පැටියෝ....මට ඔයාව ඕන සුදු.." මම නිකන් පිස්සුවෙන් වගේ කියෝගෙන කියෝගෙන ගියා...
"මේ මොන කෝලමක්ද මේ...අහ්හ්...මම ඔයාගේ රන්කඳ නෙමේ...රිදීකඳ....හි හි....අනේ අනේ...."
හුකනවා තමා මේ කාන්තිය නෙමේ...විනීත ඇන්ටිය...යකෝ මාව චාටර් වෙන්නෙම මේකිටනේ....ඒ උනාට අව්ලක් නෑ ඉතිං...දැන් මේකි මාත් එක්ක ටිකක් ෆිට් නේ....

"ආනේ...මේ අපේ අලුත් සුදු ඇන්ටියනේ....ඉතිං කොහොමද ඇන්ටියෝ...."
"හි හි....හා හා බටර් ගෑවා ඇති....මොකටද කෝල් කලේ...අහ්හ්...???"
"මං කෝල් කලේ කාන්ති ඇන්ටිට අනේ...ඒක නෙමේ ඔයා මොකද මේ අනුන්ගේ ෆෝන් වලට එන කෝල්ස් වලට ආන්ස්වර් කරන්නේ...වෙන වැඩ නැද්ද...හි හි...."
"අක්ක නානවා කොල්ලො....මාත් මේ නාල ආව විතරයි...."
"අහ්හ් දෙන්න නාල කරලා රෑට වැඩ අල්ලන්න වගේ ලෑස්තිය....හි හි...."
"අනේ පලයන් වල් කොල්ල....උබට ඉතිං හැමතිස්සෙම මදන විසේ ඔලුවට ගහල තිබ්බට අපිට එහෙම නෑ....හි හි..."
"මේ ඒක නෙමේ ,, ඔයාට මොබයිල් එකක් නැද්ද...."
"ඇයි මොකෝ..."
"වෙන මොකටද..ඔයාගේ නම්බර් එක ඉල්ල ගන්නනේ..."
"මොකටද මගේ නොම්බරේ..."
"කතා කරන්නේ...ඇයි ඉතිං නරකද අපිට දුන්නොත්...අහ්හ්..."
"ම්ම්ම් තියෙනවා තියෙනවා....ඔයා මෙහෙ ආවහම දෙන්නම්කො.....ඒක නෙමේ, කෝ ඉතිං එදා ආවට පස්සේ අපිව බලල යන්න ආවෙවත් නෑනේ....අක්ක කිව්වා මොකක්ද තීන්ත ගාන කතාවක්.....තාම වැඩ ඉවර නැද්ද අනේ...."
"වැඩ නම් ඉවරයි අනේ...මම හෙට ඔය පැත්තේ එන්නයි හිටියේ...ඒත් ඉතිං හෙට ඉස්කෝල නිවාඩු නේද...ළමයි දෙන්න ගෙදරනේ...."
"අයියෝ කිසිම අව්ලක් නෑ පැට්ටෝ....මෝඩය...තව පොඩ්ඩෙන් එන්නේ නැතුව ඉන්නද හැදුවේ...ඔයා කෝල් කලත් නැතත් අපි රෑට ඔයාට කතා කරන්නයි හිටියේ..."
"ඇයි මොකක්ද සීන් එක...??? "
"ඔන්න හොඳට අහ ගන්නවා...සුරේෂ් පුතා අදත් ගෙදර නෑ....එයා යාලුවෙක්ගෙ ෆැමිලි එකක් එක්ක නුවර එළි ට්රි ප් එකක් ගියා....එයා එන්නේ ඉරිදට...ඉරිදා එද්දිත් රෑ වෙයි....අනිත් කෙනා, ඒ කියන්නේ සචිනි දුව හෙට පාන්දරම නුගේගොඩ පංති යනවා....විභාගේ ලඟයිනේ...ඉතිං හෙට රිවිෂන් එකක් තියෙනවලු....මුළු දවසම ක්ලාස් ...ගෙදර එද්දී රෑ වෙයි....ඉතිං, හෙට හොඳම දවස...හ්ම්ම් හ්ම්ම් ..හෙට හොඳම දවස ඔබ එනවා නම්..හි හි..."

විනීත සින්දු කෑල්ලකුත් එක්ක එහෙම කිව්වහම මට දැනුනේ පුදුම සන්තෝෂයක්...
"අම්මෝ දැන් තමයි මගේ හිතට සැනසීමක් දැනුනේ....මං හිතුව මට සඳුදා වෙනකන් සිල් අරන් ඉන්න වෙයි කියල...හි හි....ඔය දෙන්න නියමෙට වැඩේ ප්ලෑන් කරලා නේද...."
"අනේ මේ අපි කරපු ප්ලෑනක් නෑ....ඕව ඉබේ සිද්ද උණු දේවල් හරිද...."

විනීත එහෙම කිව්වට, සුරේෂ් මල්ලිව ට්රි.ප් එක යවන්න කාන්තිය මුලින් කැමති වෙලා ඉඳල නෑ...ඒත් සචිනි නංගි රිවිෂන් යනවා කියල දැනගත්තම තමා කොල්ලව ට්රි ප් එක යවල, භාදක සියල්ල මඟ හැරලා තියෙන්නේ....මම මේවා දැනගත්තේ පස්සේ...මුන් දෙන්නත් වැඩිය කපටි නෑ....දෙන්න කෙල්ලෝ කාලේදී නියම වැඩ දාන්න ඇති කියල මට හිතුනා....

"අහ්හ් එකේ නෙමේ විනීත ඇන්ටි....කෝ නිපුනි අක්ක...මට එදා ආපු වෙලාවේ අහන්නත් බැරි උනානේ..."
"අහ්හ් ඒකිව මාමණ්ඩිය ඇවිල්ල කැන්දන් ගියානේ ආයේ...ඌට මේකි නැතුව බැහැලු...හි හි...."
"අම්මට සිරි ඒකත් එහෙමද......නිපුගෙන් සැප ගත්තු මොන පිරිමියද ඉතිං ඒකිව අත හරින්නේ....නේද..."
මට එහෙම කියවුනේ නිපුනිය එක්ක නිදා ගත්තු හැම වෙලාවකම මට හම්බුනු උපරිම සැප ගැන මතක් වෙලා...
"අහ්හ් කොල්ලගේ ඒ කතාව නම් මට ඇල්ලුවේ නෑ...මොකක් හරි හොරයක් තියෙනවා වගේ...."
හුටා මම කියපු දේ බරපතල කම මට තේරුනේ ඒ වෙලාවේ තමා....දැන් ඉතිං වචන ආයේ ගිලින්න බෑනේ.....
"එහෙම නෑ සුදු ඇන්ටියෝ...ඒවා පස්සේ කියන්නම්කො ඔයාගේ ෆෝන් එකටම කෝල් එකක් දීල....."
"ම්ම් හොර කොල්ල...වැඩිය කපටි නෑ නේද...හරි හරි එහෙනම් මම තියනවා....හෙට උදේ 9 ට විතර එන්න එහෙනම්...අපි බලන් ඉන්නවා...."
"හරි එහෙනම් මම එන්නම්.....එහෙනම් අද රෑට ඔය දෙන්න දිව්යන ලෝකේ ගිහින් එන්නකෝ...හි හි....සැප පිරි ආප්ප රාත්රිෙයක් වේවා....හි හි...ගුඩ් නයිට්...බයි බායි ඇන්ටියෝ..."
"හි හි...ඕකේ වල් පුතේ...හෙට උදේට කන්න අපි ඔයාටත් පැණි ආප්පයක් අරන් තියන්නම්කො....ගුඩ් නයිට්...බායි...."

මේ කතා බහෙන් පස්සේ මගේ ආසාව ඉස්මුදුනටම නැගලයි තිබ්බේ....විනීතාගේ කටින්ම හෙට එන්න කියල ආරාධනා ලැබෙන කොට මොන පයියද දගලන්නේ නැත්තේ....මං එදා රෑ හීනෙනුත් දැක්ක කාන්තියි විනීතයි දෙන්නම මගේ ඉස්සරහ ආප්ප දානවා.....පහුවදා උදේ 9 ට විතර මම ගෙදරින් පිටත් උනේ දහසකුත් බලාපොරොත්තු හිතේ පුරෝගෙන....අම්මත් කොහෙද යන්නේ කියලවත් ඇහුවේ නෑ...ඇයි ඉතින් එයාල දන්නවනේ පහු ගිය ටිකේ මම ගෙදරටම වෙලා ඉදන් මහන්සි උනා කියල.....විනාඩි 5 ක් යන්න කලින් මම කාන්තිලගේ ගේට්ටුවෙන් ඇතුල් උනේ රජ ගෙදර පරෙවියා වගේ....

එදා වගේම ඉස්සරහ දොර ඔහේ ඇරලා දාල...ඒත් එළියේ කව්රුත්ම පේන්න නෑ.....එළියේ අඹ ගස් දෙකක් මැද්දේ බැඳලා තියෙන රෙදි වැලේ නම් ඇදුම් වනල තිබ්බ....ඔක්කොම ගෑනු ඇදුම්...හරියට නිකන් ප්රරදර්ශනේකට තියල වගේ...පෑන්ටි, බ්රෙ ෂියර් පිරිලා...ඇයි ඉතින් ගෙදර ඉන්නේ වැඩිපුරම ගෑනු අයනේ.....මං වැල ලඟට ගිහින් රෙදි අත ගාල බැලුව...රෙදි වලින් තවමත් වතුර වැක්කෙරෙනවා....ඒ කියන්නේ දැනුයි හෝදලා වනල තියෙන්නේ...මං එහෙම්මම පිටි පස්ස පැත්තෙන් ගේ ඇතුලට යන්න පිටි පස්සේ දොර දිහාට ගියා....ඒ එක්කම මට ඇහුන ලිඳ ලග ටැප් එකෙන් වතුර වැක්කෙරෙන සද්දේ....ඒ කියන්නේ ලිඳ ළඟ කව්රු හරි ඉන්නවා....මම ගියා ලිඳ ලගට...අහ්හ් මේ විනීත නේ....අදත් මේකි හිටියේ මට පස්ස හරෝල...ඒ උනාට අද නම් මම මේකිව නිකන්ම අඳුර ගත්ත....මොකද දැන් මගේ මීටරේට මේකිගේ ෆිගර් එක වැටිලානේ තියෙන්නේ....මම එහෙමම බිත්තියට මුවා වෙලා ගල් කැටයක් අහුලන් ගැහුවා ලිඳ ළඟ තිබ්බ බේසමට.....විනීත ලාවට හැරිලා බැලුව....පොඩ්ඩක් වත් කලබල උනේ නෑ....මේකි නම් මාර ගෑනියෙක් තමා.....වෙන ගෑනු නම් බයෙන් වගේ බලනවනේ මොකක්ද ඒ සද්දේ කියල.....ඒත් මේකි එහෙම උනේ නෑ....මාව තවත් පුදුම කරපු වැඩේ උනේ, "චතු කෝලම් කරන්නේ නැතුව මෙහෙ එනවා" කියල ඇන්ටිය කතා කරපුවහමයි......ඇයි යකෝ මේකිට දිවැස් තියෙනවද මන්ද....මාත් ඉතිං පැණි හිනාවක්‌ දාන ගමන් ලිඳ ලඟට ගියා.....

"ඔයාට දිවැස් තියෙනවද අනේ....?"
"ඇයි එහෙම අහන්නේ...? "
"'ඇයි කියන්නේ...ඔයා කොහොමද හරියටම දැන ගත්තේ, ඒ ආවේ මම කියල...? "
"අපෝ ඕක මහා ලොකු දෙයක්ද...මේ වෙලාවට අපේ ගෙදර එන්න ඉන්නේ එකම එක මද කිපුණු කොලු පැටියෙක් විතරයි....මේ කරපු පිස්සු වැඩෙත් උටම ගැලපෙන ඒවා...විශේෂෙන්ම ලිඳ ලඟදි මදන විසේ වැඩි වෙනවලු ඒ කොල්ලට...මට කෙනෙක් එහෙම කිව්වා...හි හි...මං ඉතිං ඔය සියලුම දේවල් වලින් අවසන් නිගමනයකට ආව, ඒ පිස්සු කොල්ල, ඔයාම තමා කියල...හි හි...."
"හඃ හඃ....මද කිපුණු ඇතින්නියක් ලිඳ ළඟ ඉද්දි ඉතිං ඕනෑම එකෙක් ඒ පැත්තට ඇදෙනවා තමා...ඒක තමා ලෝක ස්බාවය...."
"අහ්හ් ඒ කියන්නේ අපි ඇතින්නියෝ....අපේ අක්කත් ඇතින්නි...හරි හරි..මම කියන්නම්කො අක්ක ආවහම...එයා මෙච්චර පිස්සු වැටිලා ඉන්න කොල්ල එයාට කතා කරන හැටි...."
"ඇයි...කාන්ති ඇන්ටි ගෙදර නැද්ද....එයා කොහෙද ගියේ, මට එන්න කියල....? "
"අනේ හදිස්සි ගමනක් යන්න උනා කොල්ලෝ....ඔයා දන්නවද සචිනි දුවගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා පාරමී කියල....අන්න ඒ කෙල්ලගේ අම්ම කෝල් කළා වැදගත් දෙයක් කියන්න තියෙනවා, පොඩ්ඩක් එයාලගේ ගෙදරට ඇවිල්ල යන්න කියල...ඉතිං ගියා.."
"ඒ මොකටද අනේ...මොකක්ද ඔච්චර වැදගත් කාරණේ...? "
"අනේ මන්ද අනේ...අක්කත් හරිම දෙගිඩියාවෙන් ගියේ...මොකක් නමුත් බරපතල දෙයක් වෙන්න ඕනා...අද ඒ ළමයත් පංති යන්න ඇති පොඩි දුව එක්ක...."

මම උබලට කලින්ම කිව්වනේ 9 වෙනි කොටස භාදක ගොඩක් මැදින් යන්නේ කියල....දැන් තේරෙනවනේ උබලට...ශික්...එදා ප්රී තියි කාන්තියි ආප්ප දානවා බලන්න බැරි උනා...අද විනීතයි කාන්තියි ආප්ප දානවා බලන්න ඇඟිලි ගැන ගැන හිටියා...දැන් ඒ බලාපොරොත්තුවත් ඉවරයි....වට් ටු ඩු නපුරු කලට....ආප්පේ බලන්න නොලැබුණු එකටත් වඩා මගේ හිතට අප්සට් උනේ, කාන්ති ගිය ගමනේ මොකක් හරි අව්ලක් තියෙනවා කියල මට හිතුන හින්ද....ඒක ඉතිං හරියටම දැන ගන්න කාන්තිය එනකන්ම ඉන්න ඕනනේ....

"මොකද කොල්ලෝ කල්පනා කරන්නේ..."
"නෑ ඇන්ටි...බලාපොරොත්තු බිඳ වැටුනම ඉතිං නිකන්ම කල්පනාවට වැටෙනවා..."
"අනේ අනේ....ඕකේ ඉතිං කල්පනා කරන්න දෙයක් තියෙනවද....අක්ක යන්න කලින් මට කියල ගියේ ඔයාව හොදට බලාගන්න, සලකන්න කියල...හි හි..."

විනීත එහෙම කිව්වේ මාර වල් හිනාවක්‌ දාන ගමන්....ඒකිගේ ඇස් වල තිබ්බ කාමුක කම මට කියන්න තේරෙන්නේ නෑ...ඒ ඇස් දෙකම ඇති කොල්ලෙක්ව මෝල් කරන්න.......

"සිරාවටම මාත් බොරුවටනේ කලබල වෙන්නේ...රන්කඳ නැති උනාට රිදීකඳ ඉන්නවනේ....හි හි.." මාත් ඉතිං ඇදල පැදලා කිව්වා....

අහ්හ් මේ කලබල අස්සේ මට මේකි ගැන උබලට කියන්නත් බැරි උනානේ අද ...මෙයා අද ඇඳලා හිටියේ සුදු පාට දුහුල් නයිටියක්....නයිටිය යටින් දෙකට නමල ඉනේ බැඳගෙන හිටියේ...හරියට සරමක් කැහැපොට ගහනවා වගේ....මං හිතන්නේ නයිටියේ වාටිය තෙමෙන හින්ද වෙන්න ඇති.....උදේ ඉර එලිය නයිටිය අස්සෙන් ගිහින් මේකිගේ මුළු ඇඟම හොඳට මට බලාගන්න ඉඩ හදල දුන්න....කොටින්ම කිව්වොත් මේ නයිටිය ඇන්දට වඩා හොඳයි අඳින්නේ නැතුව හිටිය නම්....ඒ තරම්ම මේක හරිම කාමුකයි....තන් දෙකයි පුකයි හොඳට කැපිල පෙනුන මේ ඇඳුමට....ඇත්තටම මට කාන්තියා නෑ කියල දුක් වෙන්න කිසිම හේතුවක් නෑ....මොකද මම විනීතට හුකන්නනේ පෙරුම් පුර පුර හිටියේ...දැන් ඉතිං අනිවා ඒ ආසාව ඉෂ්ට කර ගන්න පුළුවන්....

මම පොඩ්ඩක් වත් හෙල්ලෙන්නේ වත් නැතුව ඇහි පිල්ලම් ගහන්නේ නැතුව විනීත ඇන්ටි දිහා බලාගෙන හිටිය....මේ විදියට කොච්චර වෙලා හිටියද කියල මට තේරුමක් නෑ....පස්සේ තමා තේරුණේ ඇන්ටිත් මම දිහා ඒ විදියටම බලාගෙන ඉන්නවා කියල.....මම ඉක්මනටම ගිහින් විනීතව බදාගෙන එයාගේ පපුවට මගේ මූණ තද කර ගත්ත.....

"මෙතන බෑ දෙයියෝ....අපි යමු ගේ ඇතුලට...." ඇන්ටිය එහෙම කිව්වේ කෙඳිරි ගානවා වගේ.....
මට ඒක ඇහුනේ නිකන් හීනෙන් වගේ....මං ඒ වෙද්දී විනීතාගේ ඇඟ දැකල මත් වෙලයි හිටියේ.....මම වචනයක් වත් කියන්නේ නැතුව විනීතව එක්කගෙන පිටි පස්ස දොරෙන් ගේ ඇතුලට ගියා.....

අපි කාමරේට ගියේ අලුත බැඳපු ජෝඩුව වගේ...ඒකි මගේ ඇඟේ එතිලා....කාමරේට ගිය ගමන් මං මේකිව දොරට හේත්තු කරන් අමර තොලක් දැම්ම...මේකිත් ඉන්නම බැරුවනේ හිටියේ..මගේ තොල් දෙක තද කරල ඒකි හොඳට උරලා බිව්වා....අක්කට වඩා නංගි හොඳයි කියල මට තොලෙන්ම තේරුණා....මම ආවේ හුකන්නනේ...ආයේ ඉතින් කල්පනා කර කර ඉන්න දෙයක් නෑනේ...මම ඒකිව වඩා ගෙන ගිහින් ඇඳ උඩට විසික් කළා...ඒකිත් මගේ අතින් ඇදල අරන් ඒකිගේ ඇඟ උඩින් තියාගෙන පිස්සුවෙන් වගේ මගේ මුළු මූනම ඉම්බා.....මම ඒකිව අනිත් පැත්තට පෙරලලා නයිටිය උඩින්ම මුළු ඇඟම ඉම්බ...ලාවට එන දාඩිය ගඳත් එක්ක ඉඹිද්දී මාර ආතල්....මෙහෙම අපි විනාඩි 10 ක් විතර ඒක දිගට පිස්සුවෙන් වගේ ඉඹ ගත්තා....

ඊට පස්සේ මම එයාව ඇඳෙන් නැගිට්ටවල හිටෙව්වා....ඊට පස්සේ මම ඇඳෙන් පහලට කකුල් දාල ඉඳගෙන විනීතව මගේ ඉස්සරහින් හිටෙව්වා....දැන් එයා මගේ ඉස්සරහ හිටගෙන....මං එයාගේ නයිටියට උඩින් කිම්බ තියෙන තැන මූණ ඔබා ගත්ත.....සුවඳයි....රස්නෙයි....කියල වැඩක් නෑ....මම ටික වෙලාවක් එතන මූණ අතුල්ල අතුල්ල හිටිය....විනීත මගේ ඔලුව ආදරෙන් අත ගානවා...මටත් මේ ගෑනි ගැන පුදුම ආදරයක් හිතුන....

ඊට පස්සේ ඇන්ටිය පාත් වෙලා මගේ ෂෝට ගලවල මේසේ උඩට විසික් කළා.....මම දැන් ජොකා පිටින්....ජොකා ඉරාගෙන පයිය එලියට පනින්න හදනවා...එයා නයිටිය ගලවන්න ලැස්ති වෙද්දී මං ගලවන්න දුන්නේ නෑ...මම ඇන්ටිව පිටිපස්සෙන් බදාගෙන බෙල්ල ඉබින ගමන් තන්දෙක මිරිකුවා....දුහුල් නයිටියක් උඩින් soft තන් දෙකක් අත ගාද්දී තියෙන ආතල් එක උබලට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැහැනේ....මම එහෙම තන් මිරිකද්දී ඇන්ටිය පිටි පස්සට අත යවල ජොකා උඩින් මගේ පයිය අත ගාන්නයි, මිරිකන්නයි පටන් ගත්ත....මට දැන් නම් ඉන්නම බෑ...ඇන්ටියාව අත හැරපු මම, මගේ ජොකාවත් ගලෝල මේසේ උඩට විසික් කළා....දැන් මගේ මෝල් ගහ විනීත ඉස්සරහ ගාම්භීර විදියට ඉන්නවා....විනීත ඒක දිහා කට ඇරන් බලන් ඉන්න හැටි දැක්කම මට හිනාත් එක්ක...

මම ආයේ සැරයක් ඇන්ටිව පිටිපස්ස හරෝල තදින් බදාගෙන ඉබින්න ගත්ත...ඒ එක්කම මං පයිය අරන් තට්ටම් දෙක මැද්දෙන් තියල තද කළා....පයිය නයිටියත් එක්කම තට්ටම් අස්සට රිංගුවා..මං ඔය විදියට jak එක ගහගෙන කාන්තිගේ බෙල්ල දෙපැත්ත,,උරහිස්,,කන් පෙති,,කම්බුල්,,ඔක්කොම කෙළ වලින් නෑව්වා....ඔහොම විනාඩි 7 ක් විතර ගියා...

"ඔයා කොහොමද රත්තරං මේ විදියට ගෑනියෙක්ව අවුස්සන්න ඉගෙන ගත්තේ...ඔයා මගේ කන් අස්සට දිව දාද්දි නම් මට ඉන්නම බෑ බබා...අක්ක ඔයා ගැන වර්ණනා කරද්දී වත් මම හිතුවේ නෑ ඔයා මෙච්චර වැඩකාරයෙක් කියල...මට දැන් ඔයාගේ රජ පයිය උරන්න ඕනා කොල්ලෝ..." කිය කිය මේකි කෙඳිරි ගානවා....

මං ඇන්ටිව මගේ පැත්තට හරෝගෙන කැරිම තොලක් දැම්ම.....ඒකිත් කටින් කරන වැඩ වලට හොඳට දක්ෂ නිසා මට තවත් ආතල්....මම ඒකිව ඇඳෙන් ඉන්දල පයිය කටේ එබුවා...ආයේ ඉතිං කියන්න දෙයක් නෑ...අක්කල නංගිලා ඔක්කොම කටට ගන්න එක ගැන උපාධිය අරන් තියෙන්නේ එකම විශ්ව විද්යාාලයකින් වගේ.....සුපිරිම තමා...මාරම ආතල්...මේකිත් කාන්ති වගේම, මගේ වල්ල ඇඟිලි 2 කින් මිරිකලා ඇට දෙක උලුප්පල අරන් කට ඇතුලේ දාගෙන සෑහෙන වෙලා ඉරුව...මේක නම් ජාන වලින් ආපු හැකියාවක්ද කොහෙද...සැප කෝටියයි.....

මං ඒකිව ඇඳේ දිගා කරල නයිටිය උස්සල කිම්බ ගාවට මූණ දාල ආයේ නයිටියෙන් වහ ගත්ත...දැන් මම මේකිගේ නයිටිය අස්සේ...මේකිගේ කිම්බ කොච්චර ඉරුවත් ඇති වෙන්නේ නෑ....මාර රස කිම්බක්....මං කිම්බ ඇතුලට දිව දාන ගමන් මෑ ඇටේට නහයෙන් හිකුවා....මේකියි මමයි දැන් හොඳ ගානට ඇවිල්ල....මට මේ සැප දැන්මම ඉවර කර ගන්න ඕන උනේ නෑ...ඒක හින්ද හුකන්න කලින් තව ටිකක් සැප ගන්න ඕන කියල මම කල්පනා කලා....

මම විනීතව කෙලින් කරලා නයිටිය ඔලුවෙන් ගලවල දැම්ම....අම්මෝ මෙහෙමත් තන් දෙකක්....පට්ට ගෙඩි දෙක.....කාන්තිගේ තරම්වත් එල්ලෙන්නේ නෑ....නියමෙට තියෙනවා....කොහොමත් කාන්තිගේ ගෙඩි දෙක තරම් මේවා වලින් වැඩ අරගෙනත් නෑනේ.....තන් මොට්ටුව කළු පාටයි..වටේට දුඹුරු පාටයි....මම වචනයක්වත් කියන්නෙ නැතුව නැමිලා දකුණු තනේ කටට අරන් උරන ගමන් වම් තනේ මොට්ටුව ඇඟිලි 2 කින් රෝල් කරන්න ගත්ත....මේකි කෙඳිරි ගගා මගේ පයිය අතේ ගහන්න පටන් ගත්ත.....මම අනිත් තනේට මාරු උනා....විනීතාගෙන් කුක්කු ටිකක් බොන්න එදා මගේ හිතට ආපු ආසාව බින්දුවටම බහිනකන් මම විනීතාගේ තන් දෙක ඉරුව....මේකිගේ තන් මොට්ටු වටේට සීතල බිබිලි ඇවිල්ල...ඒ කියන්නෙ දැන් හොඳ ගානට form වෙලා ඉන්නේ.....මේකිගේ තන් දෙක මාර රසයි...කොච්චර ඉරුවත් ඇති වෙන්නේ නෑ...මං ඒකිගේ නිපල් දෙක දිවෙන් කිති කව කව විනාඩි 5 ක් විතර ඉරුවා....

"චතු ඔයාගේ දිවෙන් මට මෙච්චර ලොකු සතුටක් දුන්න නම් ඔයාගේ පකෙන් මාව මරයිනේ රත්තරං....පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ අපේ අක්ක ගෙදර කට්ටිය ඉද්දිත් ඔයාව ගෙන්නගෙන හුකාගන්න බය නැති උන එක...ඕනම ගෑනියෙක් පිස්සු වැටෙනවා මේ දෙන සැපට...."
"මම ඔයාටත් ජීවිතේට නොලැබුණු සැපක් අද දෙන්නම් ඇන්ටියෝ..."

එහෙම කිව්වම විනීත කකුල් දෙක පළල් කලේ හුකන්න ආරාධනා කරනවා වගේ....ඒත් මම ඇතුලේ හුකනවා වෙනුවට, මම මේකිගේ ඇඟ දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාල මගේ නහර ඉලිප්පුණු පයිය ඇන්ටිගේ කුක්කු තන් දෙක මැද්දෙන් තිබ්බා.....ගෑනිට වැඩේ තේරුණා...එයා තන් දෙකෙන් මගේ පයිය තද කර ගත්ත....අම්මෝ එහෙම සැපක් නම් මට කාන්තිවත් දීල නෑ....මෙයාගේ කුක්කු දෙක මාර සිනිදුයි.....මම හිමීට හිමීට කුක්කු දෙක මැද්දෙන් පයිය අරින්න පටන් ගත්ත...අම්මා මේක නම් නියම ආතල් වැඩේ, මම ඇති වෙන්න තන් දෙකේ හිකුවා...මම එහෙම හුකද්දී, විනීත ඇන්ටි බෙල්ල නමාගෙන මගේ ටොපා ලෙව කෑවා....

කොහොම හරි ඊට පස්සේ මං විනීතගේ ඇඟ උඩ නැගල මගේ මීයව ඒකිගේ ගුලට රින්ගෝල හිමිට හුකන්න ගත්ත..කාන්තියගේ හුත්තට වඩා මේකිගේ හුත්ත හොඳ හිරට බහිනවා....දැන් මම වේගෙන් හුකාගෙන යනවා, මෙලෝ සිහියක් නැතුව....
"මගේ චතුවෝ..."
"ඇයි මගේ සුදු ඇන්ටියෝ...."
"අනේ මට ඉන්න බෑ රත්තරං....ඔයාගේ යකඩේ මගේ ඇඟ ඇතුලේ හරිම රස්නෙට දැනෙනවා කොල්ලෝ....."
"ඔයා ආසයි නේද මගේ සුදු..."
"ඔව් කොලු පැටියෝ...දැන් නම් මේ පයිය මට හැමදාම ඕන වෙයි...අනේ හුකන ගමන් මගේ තොල් උරන්න සුදු...."

ඒකි කිව්ව විදියටම මම හුකන ගමන් තොල් ඉරුවා......මාත් ආසම වැඩක්නේ ඒක...ඉතින් හොඳට ඉරුව...ඊට පස්සේ තන් දෙකත් ලෙව කෑවා....මට මේකිගේ සුදු මහත කකුල් දෙක දකිද්දී ඉවසුම් නෑ...මම හුකන ගමන් විනීතාගේ කකුල් දෙක උස්සල උඩට අරන් කකුල් දෙකේ ඇගිලි ඔක්කොම කටේ දාල ඉරෙව්වා....යටි පතුල් කම්මු වලට තද කර ගත්ත....

විනාඩි 10 කට විතර පස්සේ මේකි මාව පෙරලගෙන මගේ ඇඟ උඩට ඇවිල්ල අස්සයෝ පදින්න ගත්ත...මේකි දැන් මට වේගෙන් හුකනවා...මාර ආතල්...ඒ එක්කම මගේ ඔලුව බදාගෙන පිස්සියෙක් වගේ ඉබිනවා....මම එක අතකින් ඒකිගේ පුක මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් තන් දෙක මිරිකනවා....

මේ වෙද්දී ඇන්ටියට 4 පාරක් විතර ගිහින් තිබුනේ....මටත් හොඳ ගනන්...මම හිතුව විනීතාගේ පලවෙනි එකතු වීම ඉවරයක්‌ කරලා දාන්න...මම ඒකිව මගේ ඇඟ උඩින් අයින් කරලා ඇඳෙන් නැගිට්ට...ඊට පස්සේ ඇන්ටිගේ කකුල් දෙකෙන් අල්ලල ඇඳ අයිනට ඇදල ගත්ත...ඊට පස්සේ ආයේ පාරක් කිම්බ ටිකක් සූප්පල පයිය ඇතුලට දාල හුකන්න ගත්ත...විනාඩි 3 ක් විතර උපරිම වේගෙන් මගේ පොලු පාර විනීතාගේ කිම්බ පසාරු කරගෙන යද්දී මට තේරුණා මගේ බඩු පයියේ ගැට්ටටම ඇවිල්ල කියල.....

"රත්තරනේ මට යන්නයි එන්නේ ....අතුලෙම හලන්නද...."
"අනේ එපා කොල්ලෝ.....තව ටිකක් වෙලා අල්ලන් ඉදපන් මගේ කොල්ලෝ...මට 5 වෙනි පාරටත් යන්නයි එන්නේ....."
"හරි එහෙනම් මම නවත්තන්නේ නැතුව ගහල, ඔයාට ගිය ගමන්ම ඇතුලේ හලන්නම්...."
"එපා එපා ඇතුලේ හලන්න එපා...අක්ක කිව්වා උබේ කැරි වල අමුතු රසක් තියෙනවා කියල....ඉතිං මට බොන්න ඕනා බබෝ....."

එහෙම කිව්වහම මගේ තදේ තවත් වැඩි උනා....මම එහෙමම දිගටම පොලු පාර දීගෙන යද්දී මට තේරුණා ඇන්ටිගේ කිම්බේ ඇතුළු හම මගේ පයිය බදා ගන්නවා වගේ..... තප්පර ගානකින් ඇන්ටිගේ කිම්බෙන් මල් වරුසාවක් වහිනවා වගේ මගේ පයියට දැනුනා....මටත් ඊට පස්සේ අල්ලන් ඉන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බේ නෑ....මම ඉක්මනට පක එලියට අරන් විනීතාගේ කටේ එබුවා....මගේ ජීවිතේ මතක ඇති දවසක ගිහින් නෑ ඒ වගේ කැරි ගොඩක්....ඊට පස්සේ මගේ පයිය හැකිලෙනකන්ම ඒකි ඉරුවා....ඒ විතරක් නෙමේ පොල්ල වටේ ගෑවිලා තිබුණු ඇන්ටිගේ බඩුත් ලෙව කාල ගිල්ල.....මම එහෙම්මම විනීතව බදාගෙන ඇඳේ ඇල උනා....

"අම්මෝ කොල්ලෝ, අක්ක කිව්වා දේවල් වලටත් වඩා උබ වැඩකාරයෙක් බං....මම හිතුවේ නෑ උබේ පොඩි වයසට මෙච්චර හොදට හුකන්න දන්නවා කියල.....ඇත්තටම නියමයි බං...." විනීත කිව්වේ මගේ පපුව අත ගාන ගමන්.....
"එහෙම තමයි සුදු, මගේ වැඩ තාම හරියට පෙන්නුවේ නෑ...අද පලවෙනි සැරේ නේ...හි හි..."
"අනේ අනේ...වෙන වැඩ ඕනා නෑ...තවත් දේවල් කලොත් මාව මැරෙයි...මගේ හුත්ත නිකන් පැලුන වගේ....."

ඔය විදියට අපි දෙන්න වල් පල් කතා කර කර හිටිය...ඇඳුම් අඳින්න ඉක්මන් උනෙත් නෑ...ඇයි ඉතිං ගෙදරට ආවත් එන්නේ කාන්ති ඇන්ටි විතරනේ....ඔය ඉන්න අතරෙත් මම ඇන්ටිගේ කුක්කු එක්ක සෙල්ලම් කළා.....ටිකකින් විනීත ඇන්ටි කුස්සියට ගියා මට බොන්න මුකුත් හදාගෙන එන්නම් කියල.....ඒ උනාට එක පාරටම ඇන්ටිය හිස් අතින් ආවේ හරිම කලබලෙන්......

"චතු ඉක්මනට ඇඳගන්න ළමයෝ...අනේ ඉක්මන් කරන්න...."
"ඇයි ඇන්ටි මොකක්ද අව්ල....? "
"මට තේරෙන්නෙත් නෑ අනේ....ඉක්මනට ඇඳගෙන පිටිපස්සෙන් යන්න...අක්ක එක්ක පොඩි දුවත් එනවා...."
ඒ අහපු දෙයින් මාව මොංගල් වෙලා ගියා....ඇයි යකෝ උදේ පාන්දරම පංති ගිය කෙල්ල කොහොමද කාන්ති එක්ක එන්නේ....ඒත් ඕවා හොය හොයා ඉන්න වෙලාවක් මට තිබුනේ නෑ...මම ඉක්මනටම ඇඳුම් ටික ඇඳගෙන පිටිපස්ස දොරෙන් ලිඳ පැත්තට ගිහින්, වැටෙන් පැනල ගෙදර ගියා....

හපොයි තව පොඩ්ඩෙන් මම හෙළුවෙන් කාමරේ ඇඳ උඩ ඉන්නවා සචිනි නංගිට අතේ මාට්ටු වෙනවා.....අද නම් උපරිම සැපක් ගත්ත වගේම හිතා ගන්න බැරි විදියේ භාදක වලටත් මූණ දෙන්න සිද්ද උනා.....මම එදා ගෙදර ගිහිල්ලත් කල්පනා කලේ මේ වෙච්ච සිද්දිය ගැන....කාන්තිගේ ෆෝන් එකට කෝල් කලත් ඒක ඕෆ් කරලයි තිබුනේ....අපරාදේ මේ වැඩේ හින්ද විනීත ඇන්ටිගේ නම්බර් එක ඉල්ලගන්නත් බැරි උනානේ...අනේ මන්ද, උදේ පාන්දරම රිවිෂන් පංති යනවා කියල නුගේගොඩ ගිය සචිනි නංගි, සචිනිගේ යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ගිය කාන්ති ඇන්ටිත් එක්ක හවස් වෙන්නත් කලින් ගෙදර ආවේ කොහොමද කියන එක මට හිතා ගන්න බැරි උනා...උබලට හිතාගන්න පුලුවන්ද මොකක්ද මේ වෙලා තියෙන සිද්දිය කියල......??? ඒ ගැන කියන්නම්කො 10 වෙනි කොටසින්....එහෙනම් එතකන් පරිස්සමින් ඉඳපල්ලා......ජය වේවා......!!!

No comments:

Post a Comment

Click Here Videos