Wednesday, September 25, 2013

mage soduru kaanthi 2

ඉතිං මචන්ලා උබලට මතකයි නේ මම විනීත ඇන්ටිය එක්කත් සුපිරි සැපක් ගත්ත කියල.....ඇත්තටම එදා නම් මම මාර විදියට සතුටු උනා...විනීතාගේ සුපිරි කඳත් එක්ක සෙල්ලම් කරපු මට, කාන්ති ඇන්ටි සචිනි නංගිවත් එක්ක ගෙදර ආපු හින්ද හදිස්සියේම ගෙදරින් යන්න උන සීන් එකත් උබලට මතක ඇතිනේ...ඉතිං මට එදා වෙච්ච සිද්ධිය ගැන හරිම කුතුහලයක් තමයි හිතට ආවේ...ඇත්තටම යකෝ මොකක්ද මේ උනේ...මෙතන මොකක් හරි කොස්සක් තියෙනවා කියන එක මගේ හිතට තදින්ම දැනුනා....ඒක හිත හිත ඉන්නම බැරි තැන තමයි මම කාන්තිගේ මොබයිල් එකට call එකක් ගත්තේ,,,,,ඒත් ඒක off කරලා....මට මාර අප්සට් ...අයි මචන්ලා මේ වගේ සීන් එකක් මීට කලින් වෙලාම නෑ....උදේ ගිය හින්ද ආයෙ පාරක් ඒ පැත්තේ යන්නත් මොකක්ද වගේ....මම මේ ගැන එක එක විදියට හිත හිත එදා දවස අමාරුවෙන් ගෙවා ගත්ත...
රෑට හරියට නින්ද ගියෙත් නෑ...ඉතිං පහුවදා නැගිටිද්දී ටිකක් දවල් වෙලා...මම ලිඳ ගාවට ගිහින් හිමීට කාන්තිට call එකක් ගත්තා ආයෙම....කතා කලේ කාන්ති නෙමෙයි...විනීත තමයි ගත්තේ....

"අහ්හ් ඇන්ටියෝ...මොකක්ද අනේ ඔයාලට ඊයේ උනේ...මම call කලා..ඒත් phone එක off...ඔයාල හොදින් නේද...මොකක්ද අව්ල....? "
"එක අව්ලක් නෙමේ කොල්ලෝ..අව්ල් ජාලයක්..මේවා phone එකෙන් කතා කරන්නත් බෑ...ඒත් ගෙදරට ආවත් ඔයාට මේවා කියන්න බෑ....මම අක්කට කියන්නම් තව පැයකින් හමාරකින් ඔයාට call කරන්න කියල...එයා කියයි ඔයාට විස්තරේ.."
"ඉතිං ඔච්චරටම කියන්න බැරි තරම් මොකක්ද අනේ ප්රාශ්නේ...ලොකු අව්ලක් වගේ...."
"මට නම් එකේ එච්චර ලොකු අව්ලක් පේන්නේ නෑ අනේ..ඒත් අපේ අක්කට තමයි ඒක ප්රිශ්නයක් වෙලා තියෙන්නේ...එක අතකට ඉතිං එයා හිතන විදියෙත් වැරද්දක් නෑ...එහෙනම් එයාගෙන්ම අහ ගන්නකො අනේ...මම දැන් යනවා එයා ලඟට..එයා ටිකක් අප්සට් එකේ ඉන්නේ...ඔයා බයවෙන්න එපා..මේ ප්රලශ්නේ ඔයාට බලපාන එකක් නෙමේ..."
"ok ok... එහෙනම් පරිස්සමින් ඉන්නකෝ ඔයාල...එහෙනම් කාන්ති ඇන්ටියට කියන්න මට ඉක්මනටම call කරන්න කියල..."
"හරි චතු...bye පුතේ..."

ඇත්තටම මොකක්ද මේ අව්ල ..මේකි නිකන් මට හෝඩුවාවක් වත් දුන්නේ නෑනේ...මේක මොන විදියේ ප්ර්ශ්නයක්ද දන් නෑ...හැබැයි ෂුවර් එකටම මේක සචිනිගේ අව්ලක්...එයා මේකට අනිවා සම්බන්ධ ඇති...බලමුකෝ තව ටිකකින් call කරන්නේ නැතෑ....

මම ඉතිං මූණ කට හෝදගෙන උදේට කිරි එකක් එහෙම බීල, lap top එක on කරන් mails චෙක් කර කර හිටියා.......විනාඩි 20 ක් විතර ඔහොම ඉද්දි මන් බලාගෙන හිටපු call එක මට ආවා...ඒ මගේ කාන්තියගෙන්...
"හෙලෝ සුදු ඇන්ටි...මොකක්ද අනේ මේ වෙලා තියෙනවා කියන්නේ....."
"අනේ බලන්නකෝ කොල්ලෝ...මම කවදාවත් නොහිතපු වැඩක් වෙලා....."
"ඒ මොකක්ද අනේ......"
"මට මේක කියන්නත් මොකක්ද වගේ...බලන්නකෝ අපේ පොඩි දුව කරල තියෙන වැඩේ....."
"ඇයි නංගි කොල්ලෙක් එක්කවත් යාලූ වෙලාද....."
"අනේ එහෙම නම් කොච්චර දෙයක්ද..මට හිත හදාගන්න තිබ්බ එහෙම වෙලා නම්......."
"එහෙනම් මොකක්ද අනේ වෙලා තියෙන්නේ..කියන්නකෝ....."
"කෙල්ල එයාගේ යාලු කෙල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන්න පුරුදු වෙලා චතු....."
"නෑ......"

ඇත්තටම ඒක නම් මට අදහ ගන්නවත් බැරි උනා...මම හිතන් හිටියේ මේ පව්ලෙන්ම ගොඩක්ම හොඳට හැදුන ළමය සචිනි නංගි කියල...පාරේ යද්දිත් යන්නේ බිම බලාගෙන...හරිම හිමිට කතා කරන්නේ...හරියට නිකන් ඇල් වතුරත් නිවල බොන ගානට තමයි හිටියේ...ඉතිං මේක ඇහුවම මාව නිකන් කරකවල අත ඇරිය වගේ උනා....
"ඒ කියන්නේ නංගිය ආප්පා ගහන්න පුරුදු වෙලා...මට නම් එක ෂුවර් නෑ ඇන්ටියෝ....'
"ඔයාට විතරක් නෙමේ මටත් ඒක ෂුවර් නෑ තමා මම ඒක ඇත්තටම දැක්කේ නැත්නම්...ඒත් ඊයේ උදේ මම ඒක ඇස් දෙකින්ම දැක්ක අනේ...මට ඊයේ තරම් පිස්සු හැදුන දවසක් නෑ මගේ ජීවිතේ...මොනා උනත් අම්ම කෙනෙක්ට උහුලාගෙන ඉන්න පුළුවන් වැඩක නෙමේ මේක......"
"හරි හරි සුදු...දැන් ඕක ගැන වැඩිය හිතන්න ඕන නෑනේ...දැන් නංගිව ටිකක් ගෙදර තියාගෙන එයත් එක්ක හොඳින් ඉන්න ඕනා...මානසිකව එයාව වට්ටන්න නම් එපා..අනිත් එක එයා ලෙස්බියන් වලට ඇබ්බැහි වෙලා නම් ඒක කුඩු ගහනවටත් වඩා ලොකු අවදානම් වැඩක්..නවත්තන්න ටිකක් අමාරුයි...ඒත් මං හිතන්නේ නෑ නංගි එහෙම තදින් ඇබ්බැහි වෙලා කියල...මේ වයසට ඕනෑම කෙනෙක්ට ආශාවල් ඇති වෙනවනේ...අනිත් එක සෙක්ස් ගැන කුතුහලයත් ඇති වෙනවා..ඒක හින්ද එයාල ට්රතයි කරලා බලන්න ඇති මේකන් මොකක්ද ලැබෙන සතුට කියල...අමතක කරන්න එපා ඔයත් පොඩි කාලේ ඔයාගෙම නංගි එක්ක එහෙම සතුටු උනා කියන එක......"

එහෙම කිව්වහම ඇන්ටිය ටිකක් සයිලන්ට් උනා...යකෝ මේකිට ලැජ්ජා හිතුනද නැත්නම් කේන්ති ගියාද....ටිකකට පස්සේ එයා කතා කලා.....
"ඔව් ඒක ඇත්ත තමයි පුතා....ඒත් අම්ම කෙනෙක් විදියට මට ඒක අනුමත කරන්න බෑනේ...ඔයාට එක තේරෙනවානේ....."
"ඔව් ඒක හරි..මේ ඉතිං කොහොමද සීන් එක මාට්ටු උනේ....? "
"ඊයේ උදේ මම රෙදි වගයක් හෝද හෝද ඉද්දි මට call එකක් ආව ...බැලින්නම් පාරමීගේ අම්ම..පාරමී කියන්නේ පොඩ්ඩිගේ හොඳම යාළුවා...ඉතිං එයාගේ අම්මත් මාත් එක්ක ගොඩාක් හිතවත්...ඉතිං එයා මට කිව්වා පුළුවන් තරම් ඉක්මනට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියල..මම ඇහුව ඇයි කියල...ඒත් මුකුත් කිව්වේ නෑ එයා...මාත් ඉතිං හදිස්සියේම ඇඳගෙන එහෙ ගියා....."
"ඉතිං..."
"මම යද්දී එයාලගේ ගෙවල් වලට හැරෙන හන්දියේ එයා හිටිය..එයාගේ නම සුනේත්රා....සුනේත්රා ගේ මූණ දැක්කම මට තේරුණා මේක නම් සුළු පටු කාරණාවක් නෙමේ කියල..."
එයා කිව්වා "මම දැන් කියන්න යන දේ අහල ඔයා කලබල වෙන්න එපා කියල..."
මම කිව්වා "නෑ අනේ කියන්නකෝ මොකක්ද කියල..."

"එතකොට තමයි එයා කිව්වේ, අපේ දුවයි එයාලගේ දුවයි ක්ලාස් යන්නේ නැතුව අද එයාලගේ ගෙදර ඉන්නවා....ඒ වගේම එයාල නරක දේවල් කරනවා කියල...මීට කලින් දවසකත් පාරමීගේ ස්කූල් බෑග් එකේ තිබිල එයාට පෑන්ටියක් හම්බුනාලු....ඒක පාරමීගේ එකක් නෙමේලු....ඒ කියන්නේ ස්කෝලෙදි වෙන කෙනෙක් ගලවපු එකක් එයා අරන් ඇවිල්ලලු....ඉතිං සුනේත්රාසට සැක හිතුනලු....එයා මේ හොරේ අල්ලන්න ඕන හින්ද උදේම ගමනක් යනවා කියල ගෙදරින් පිට වෙලා ලඟ පාත නෑදෑ ගෙදරකට වෙලා හිටියලු...
මට හීං දාඩිය දැම්ම...ඔයා දන්නවනේ චතු, අපේ සුලෝචනයි නිපුනියි නම් කොහොමත් වනචරයි කියල...එයාලගේ තියෙන විසේට එයාල ඕනෑම දෙයක් කරනවා...ඒත් සචිනි එහෙම නෑ..පොඩි කාලේ ඉඳලම හරිම තැන්පත්...අනේ මන්ද මේ ළමය කොහෙන් මේවා ඉගෙන ගත්තද කියල......"

ඒක නම් ඇත්ත...ලොකු දුවයි නිපුනියි කියන්නේ අමු බඩු 2 ක් ...ඕනෑම පයියකට කකුල් පළල් කරන පට්ට බඩු දෙකක්....උන් දෙන්න ආප්ප ගහල, හුකල කරන්න තියෙන හැම වේස කමක්ම කරපු ඩබලක්....නිපුනිව නම් උබල අඳුරනවානේ....මෙන්න බොලේ සචිනිය...මේකිත් නිකන් ඉදල නෑ එහෙනම්...උපාසක බළල්ලු තමයි මීයෝ දෙන්න දෙන්න අල්ලන්නේ.......ෂුවර් එකටම මේකි ආප්ප ගහන්න ඉගෙන ගන්න ඇත්තේ ගෙදරින්මයි...ඇයි ඉතිං පහු ගිය ටිකේ කාන්තියි විනීතයි දිගට හරහට රෑට රෑට ආප්ප ගැහුවනෙ....ඉතිං මේකිත් ඇහැරිලා බලන් ඉන්න ඇති...ඊට පස්සේ ඒකිටත් ආස හිතෙන්න ඇති...ඉතිං හොඳම යාලුවත් එක්ක සැප ගන්න ඇති...ඕව මට හිතුනට මම කාන්ති ඇන්ටිය එක්ක කියන්න ගියේ නෑ....එයා තවත් අප්සෙට් යයි ආයේ...ඒ විතරක්ද, මගෙත් එක්ක නිකන් හරි තරහ උනොත් මල කෙලියයි....

"ඒක ඇත්ත ඇන්ටියෝ...සචිනි නංගිය කොච්චර හොඳද...වයසේ වැරැද්ද තමා ඉතිං...ඕව ගැන හිතල වැඩක් නෑ දැන්...ඉතිං මොකද උනේ ඊට පස්සේ....."
"අපි දෙන්න හිමිට ගේට්ටුවත් ඇරගෙන ගේ පිටිපස්ස පැත්තට ගියා...කාමරයක් ගාවට යද්දී අපිට තදින්ම ඇහුන කෙඳීරිලි සද්දයක්....ඒක මට හොඳට හුරුයි...ආප්ප දාද්දි එන කෙඳීරිල්ල, පිරිමියෙක් එක්ක කරනවට වඩා වෙනස්...මට තේරුණා මේ දෙන්න යන්න ඔන්න මෙන්න ඉන්නේ කියල...කාමරේ ජනේලේ ලාවට ඇරලා තිබ්බත් මට බලන්න හිතුනේ නෑ...ඒ වගේම මට දෙන්නගේ වැඩේ නවත්තන්න හිතුනෙත් නෑ අනේ...මම දන්නවනේ මේ වෙලාවට මොන තරම් සැපක්ද තියෙන්නේ කියල...ඉතිං මම සුනේත්රා වත් ඇදගෙන ගෙදර ඉස්සරහට ගියා...විනාඩි 10 ක් විතර එහෙම ඉඳල අපි දෙන්නට කතා කලා...පාරමී තමා දොර ඇරියේ..දෙන්නම කලබලෙන් ඇඳුම ඇදගෙන තියෙන්නේ කියල බැලු බැල්මටම අපිට තේරුනා...මම ඊට කලින් සුනේත්රාව කැමති කරවගෙන හිටියේ දෙන්න ආප්ප ගැහුවා කියල වචනයක් වත් නොකියන්න.....මොකද එතකොට ළමයි දෙන්නට ඇති වෙන ලජ්ජාවට එයාල මොනා කර ගනීද දන්නේ නෑනේ...ඒත් අපි දෙන්නට ටිකක බැන්න පන්ති කට් කලා නේද කියල.....ඒත් දෙන්න අප්පා ගහනව අපි දැක්ක කියල බනින්න ගියෙ නෑ...ඒත් කෙල්ලෝ දෙන්න මෝඩයෝ නෙමේ නේ...උන් දන්නවා අපි ඔක්කොම දේවල් දන්නවා කියල...උන් බිම බලාගෙන ඇස් වල කදුළු පුරවන් හිටියා...අම්මෝ උඹ ඔය පරමීව දැක්ක නම් කොහොම හරි ඇඳට ගන්න බලයි...අපේ සචිනිටත් වඩා ලස්සනයි අනේ....හුරු බුහුටි චූටි කෙල්ල... "

"අහ්හ් එහෙනම් ඔයාටත් ඒකී ගැන ආසාවක් ඇවිල්ල වගේ...හි හි......මේ ඒකිගේ අම්ම කොහොමද....සෙක්සිද...?"
"අනේ මේ යන්න පිස්සු කියවන්නේ නැතුව...අපෝ නෑ අනේ, සුනේත්රා. නම් කිසිම වැඩක් නෑ....මම හිතන්නේ ජීවිතේටවත් ආප්ප දාල නැතුව ඇති....බැඳපු මිනිහ ඇරෙන්න වෙන මිනිහෙක් අතින් වත් අල්ලලා නැතුව ඇති...ඒක නෙමේ, මගේ කෙල්ලෝ ටික මෙහෙම නම් මගේ පුතා කොහොම ඇද්ද දන්නේ නෑ අනේ...ඌත් සමහර විට දැනටමත් බඩු ගහනවා ඇති...ඇත්තට මේ රාගයෙන් මුලා උනාම මිනිස්සු නොකරන්නේ මොනාද නේද......."
"හා හා...ඕව ගැන දැන් වැඩිය හිතන්න ඕන නෑ...අයි මහන වෙන්නද කල්පනාව...අනේ අන්ටියෝ ඕව අමතක කරලා සැහැල්ලුවෙන් ඉන්න...නංගියව අපිට හදා ගන්න බැරි වෙන්නේ නෑ..."
"හා හා ඔයා එන්න ඕන නෑ එයාව හදන්න...හි හි....අපි බලාගන්නම්....."
"අම්මේ ඇති යන්තං ටිකක් හිනා උනා..අපොයි මම එන්නේ නෑ..ඔයාලම හදා ගන්න....."
ඔය හදල තියෙන්නේ යස අගේට කියල මට කියන්න මගේ කටට ආවත්, මම කිව්වේ නෑ....
"ඒක නෙමේ අනේ, අපි කොහොමද දැන් මෙයාව හොඳ පැත්තට ගන්නේ....."
"ඔවා දෙනු පරහට, තමා සම්මතයෙහි පිහිටා සිට කිව්වලු...එහෙම බැලුවොත් නම් ඔයාටවත්, මටවත්, විනීත ඇන්ටිටවත් බෑ එයාට උපදෙස් දෙන්න...හි හි...."
"අනේ ඔයා මට හින්ට් ගහනවා නේද....."
"අනේ නෑ ඇන්ටියෝ මම විහිලුවට කිව්වේ...මෙහෙම කලොත් මොකද, අපි එයාව සුලෝචනාලගේ ගෙදර යැව්වොත් මොකද ටික දවසකට...."
"මොකටද එහෙ යවන්න හදන්නේ...හ්ම්ම් එතකොට ලේසියිනේ මෙයාට රෑට රෑට ගෙට පනින්න ...නේද ...හි හි....."
"එහෙම නෙමේ බබා, මම හිතන්නේ එහෙම කලොත් නංගිගේ මානසික මට්ටම ටිකක් හැදෙයි...පරිසරයත් වෙනස් වෙනවනේ...."
"අනේ මන්ද...කැලේ මාරු උනාට කොටියාගේ පුල්ලි මාරු වෙන්නේ නෑනේ...අක්කයි නංගියි ආප්ප සෙල්ලම පටන් ගනීද දන්නෙත් නෑ....."
"හුටා...ඒකත් ඇත්ත තමා....ඒ උනාට එහෙම වෙන එකක් නෑ..සුලෝචනාට ළමයිත් ඉන්නවනේ...අනිත් එක මිනිහත් ගෙදරනේ....හැබැයි ඉතිං මිනිහ නෑනට කෙල හලයිද දන්නේ නෑ..."
"අපෝ නෑ අනේ...ඌ සිල් ගන්න පොරක්...අපේ දුවල දෙන්නම බැඳ ගත්තේ ගෑනු වගේ මිනිස්සු දෙන්නෙක්...එතකොට ඉතිං උන්ට ඕන විදියට නටන්න ලේසියිනේ......"
"හරි හරි එහෙනම් විනීත එක්කත් කතා කරලා නංගිව එහෙ යවන්න...ටික දවසක් එහෙ ඉද්දි ඕව අකා මකා වෙයි....."
"හ්ම්ම්...හරි..එහෙමවත් කරමු එහෙනම්...."
"මට ඉතිං මේ ටිකේ සිල් අරන් නේද ඉන්න වෙන්නේ..."
"ඇයි ඊයේ නංගි එක්ක පැය ගානක් කරලත් මදිද.....අහ්හ්... ? "
"අපෝ මට ඒක මදි අනේ...ඔයාට තේරෙනවනේ මං ගැන....අනිත් එක ඔයා වගේ මට කව්රුත් සැප දෙන්නේ නෑනේ....."
මාත් ඉතිං පොඩ්ඩක් බටර් පාරක් ගෑවා......
"හ්ම්ම්..අනේ අපි තව ටික දවසකින් හම්බෙමු..මට හරියට මූඩ් එකක් නෑ දැන්...ඔයාට මාව තේරෙනවා නේද රත්තරන්....."
"ඔව් අන්ටියෝ..කිසිම අව්ලක් නෑ වස්තුවේ...ඔයාගේ ප්ර්ශ්න ටික විසඳ ගන්නකො..අපි පස්සේ මීට් වෙමු....."
"ok බබා එහෙනම් මම තියන්නම්....පරිස්සමින් ඉන්න...byeeee...."
"ඔයත්...byeee...."

හ්ම්ම් සචිනියත් මාරයිනේ යකෝ...මචන්ලා උබලට කියන්න, මේ පව්ලෙන් ලස්සනම කෙල්ල තමයි සචිනි...නියම ගැටේ...දැක්කත් නගින සයිස් එකක් තියෙන්නේ...ඒත් මේකි කොල්ලෙක් දිහා අහක් ඇරලා බලන්නේ නෑ...බැලින්නම් මේකයි ඒකට හේතුව...යකෝ මෙහෙම ගියොත් කොල්ලෝ අපිට කෙල්ලෝ නැතුව යනවා......

මේ කතාබහෙන් දවස 3 ක් විතර යනකන් අපි phone එකෙන් තමයි කතා කලේ...ඒ අතරේ විනීත ඇන්ටිත් මාත් එක්ක කතා කලා..එයා ඉතිං කතා කරද්දී වැඩි පුරම කියන්නේ දෙපිට කැපෙන වචන තමා...මම එයාගේ phone නොම්මරේ ඉල්ලගෙන ඒකටත් කතා කලා..හැබැයි අපි එහෙම කතා කරනව කියල කාන්තිට දැන ගන්න ඉඩ තිබ්බේ නෑ...මොකද එයා මේ ටිකේ අප්සෙට් එකේනෙ ඉන්නේ...ඉතිං තවත් දුක් දෙන්න හොඳ නෑනේ...phone sex වලට කියාපු බඩුව තමා විනීත...හුකනවා වගේම ආතල්....

ඔන්න ඉතිං ඔහොම අපි phone එකෙන් ආතල් ගත්ත...දවසක් කාන්ති ඇන්ටි කිව්වා හෙට සුලෝචනා ඇවිල්ල සචිනිව එක්කන් යනවා කියල....මගේ ඉහේ මලක් පිපුන වගේ ...සැපක් ගන්නේ නැතුව අතේ විතරක් ගහල මට ඇති වෙලා තිබ්බේ...ඉතිං මම හිතුව පහුවද රෑට ඇන්ටිගේ ගෙට පනින්න ඕන කියල.....

පහුවදා විනීත ඇන්ටිට call කලාම එයා කිව්වා සචිනි සුලෝචනා එක්ක ගියා කියල...ඒත් මම එයාට කිව්වේ නෑ මම අද රෑට එහෙ එනවා කියල....මම හිමීට රෑ 10.30 ට විතර ගෙදරින් එලියට බැහැල, කාන්තිගේ ගේ ලගට ගිහින් එයාට call කරලා කිව්වා මම ඉන්නේ ගේට්ටුව ලඟ කියල..එයත් නයිටිය පිටින්ම ඇවිල්ල ගේට්ටුව ඇරලා මාව ඇතුලට එක්කන් ගියා...

"මොකද කොල්ලො මේ මහා රෑ, මට කියන්නෙවත් නැතුව ආවේ..."

මම මුකුත් කියන්නේ නැතුව එයාව බදාගෙන තොල් දෙක ඉඹින්න ගත්ත....මම පිස්සුවෙන් වගේ ඇන්ටිගේ තොල් දෙක ලෙව කකා සූප්පු කලා.....එයත් හොඳ ගානට ඇවිස්සිලා හිටියේ පහු ගිය ටිකේ මුකුත් නැති හින්ද...ඒක හින්ද එයත් නියමෙට තොල දැම්ම...රෝස පාට දුහුල් නයිටියෙන් වැහිලා තිබ්බ එයාගේ තන් ගෙඩි දෙක මගේ පපුවට හිර උනා.....ටිකකින් එයා මගේ තොල් දෙකින් එයාගේ තොල් මුදවා ගත්ත...
"අපි ඇතුලට යමු බබා..."
"යමු , ඒත් විනීත ඇන්ටි ඉන්නවා නේද..."
"එයා දැන් හොඳටම නිදි අනේ...මට නින්ද යන්නෙ නැති හින්ද පත්තරයක් බල බල හිටියේ...."
"හ්ම්ම්ම් ඒත් අපි කරන්නේ කොහෙද සුදු....."
"අපි කාමරේටම යමු අනේ...නංගි දැන් ඇහැරෙන්නේ නෑ....."
"මමත් එයාව තුරුල් කරගෙනම කාමරේ ඇතුලට ගියා......"

කාමරේට ගිය ගමන් මම එයාගේ තන් දෙක මැද්දේ මූණ ඔබාගෙන ගොඩාක් වෙලා ඉම්බා....අම්මෝ නියමයි...මාර ආතල්...එහෙම ඉඹ ඉඹ හිමීට එයාගේ නයිටිය උඩට උස්සල ඔලුවෙන් පන්නල දැම්ම....ඊට පස්සේ එයාව බදාගෙනම ඇඳේ පෙරලුනා.....මම එයාගේ ඇඟේ හැම තැනක්ම ලෙව කකා ඉම්බා...සුපිරිම ආතල්...අම්මෝ මට ඒ වෙද්දී හොඳටම නැගල..ඒත් මම තාම කලිසම වත් ගලෝල නෑ....එයාම යටින් අත දාල මගේ කලිසම ගලෝල දැම්ම....ඊට පස්සේ අපි දෙන්න 69 කෙරුව....කාලෙකින් තමයි ඒ රස කිම්ඹ මට උරන්න හම්බුනේ...මම තදින්ම කිමබ ඉරුව...එයත් මගේ පයිය අත් දෙකෙන්ම අල්ලගෙන කෑව...ලාවට දත් පාරවල් වද්ද වද්ද එයා උරන විදියට මගේ ඇඟ හිරි වැටිලා ගියා...මම කටේ ගහන ගමන් මෑ මල හප හප එයාගේ කිම්ඹ ලෙව කෑව...ඒ අතර තුරේ කාන්ති ඇන්ටියා කෙඳිරි ගාන්න ගත්ත...මට දැන් බයත් එක්ක...අයි විනීත ඇහැරුනොත්...බය හිතුනේ වෙන මොකවත් හින්ද නෙමේ..එයාට කියන්නේ නැතුව මම මෙහෙ ආව එකට....ඒකි බලයි යකෝ මූ නිකන්වත් කිව්වේ නෑනේ කියල....නැතුව අපි දෙන්න හුකනවා විනීතට අහු උනා කියල නම් කිසිම අව්ලක් නෑ....

මේ විදියට අපි ආතල් ගද්දි මට නිකන් තේරුණා කාමරේට කව්රු හරි ආව වගේ...මං කිම්ඹ ලොවන එක නතර කරලා ඔලුව පොඩ්ඩක් හරවල බැලුව...හුකනවා තමයි...මෙන්න බොලේ විනීත අපි දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා.....ඒ වෙලාවේ එයාගේ මූනේ තිබුනේ අමුතුම වල් පෙනුමක් ...මං එහෙම්ම අනිත් පැත්ත හැරිලා කාන්ති දිහා බැලුවා...

එයාට හොඳටම හිනා...මේකයි වෙලා තියෙන්නේ, කාන්තියගේ කෙඳිරිලි සද්දෙට විනීතට ඇහැරිලා...ඒකිට තේරිලා තියෙනවා මොකක්ද මෙතන වෙන්නේ කියල...ඒකයි එයා ඇවිල්ල තියෙන්නේ...

"හනේ හනේ දෙන්න හොරෙන්ම වැඩ නේද...කොයි වේලාවේද මූ ආවේ අක්කේ...."
විනීතා ඇහුවේ බොරු තරහකින්....
"මේ දැන් ආවේ..හොර ගෙඩියෙක් කොහෙද හිටපු...හි හි....."
කාන්තිත් හිනා වෙන ගමන්ම උත්තර දුන්නා...
"අනේ මේ ලජ්ජා නැද්ද විනීත ඇන්ටි කාමර වලට එන්නෙ කියන්නේ වත් නැතුව.... "
මටත් ටිකක් ලජ්ජාවෙන් කිව්වා...
"අනේ මේ මං දැකල නැති දේවල් නේ දෙන්නටම තියෙන්නේ...හරි හරි එහෙනම් මං යන්නම්කො....."
එහෙම කිව්වා ගමන් මම පැනල එයාව අල්ල ගත්ත...අල්ලාගෙන එයාව බදාගෙන බෙල්ල ඉබින්න ගත්ත...එයත් මාව තද කරලා බදා ගත්ත...

මම කාන්ති දිහා බලද්දී එයා අපි දෙන්න දිහා බලාගෙන එයාගේ තන් දෙක මිරික ගන්නවා....විනීත ඇඳලා හිටියේ චීත්ත රෙදි නයිටියක්...මම එයාව බදාගෙනම ඇඳ ගාවට ගිහින් කාන්තිගේ ඇඟ උඩට තල්ලු කෙරුව....කාන්ති ඇන්ටි, විනීතාගේ නයිටිය ගලවල දැම්ම කිසිම කතාවක් නැතුව...අම්මෝ දැන් මගේ ඉස්සරහ සුපිරිම කඳවල් දෙකක්...ඒ මදිවට අපි 3 දෙනාම හෙළුවෙන්...තවත් ඉතිං මොනා බලන්නද....

"ඔන්න ඔයාට බැරි උනානේ එදත් අපි දෙන්නව එක සැරේ හෙළුවෙන් ඉන්නවා දකින්න...ඒක හින්ද අද හොඳට බලා ගන්න.... "
එහෙම කිව්වේ විනීත...
කාන්ති ඇන්ටිය විනීතව බදාගෙන තොලක් දාන්නා පටන් ගත්ත...මම ඒ දිහා බලාගෙන අතේ ගහන්න පටන් ගත්ත...

ඊට පස්සේ විනීතාගේ තොල් වලින් ඈත් උනු කාන්ති ඇන්ටියා විනීතාගේ තන් දෙක උරන්න ගත්ත...දකුණු තනේ මොට්ටුව මිරිකන ගමන් වම් තනේ උරද්දී විනීතට කෙඳීරි ගෑවුනේ ආතල් එක වැඩි කමටමයි...මට තවත් මේක බලන් ඉන්න බැරි උනා..මම ඇඳට නැගල මගේ නහුතෙට නැගල තිබ්බ පයිය විනීතාගේ කටට ලං කෙරුව...කාන්ති ඇන්ටිගේ ඔලුව අත ගගා හිටපු දකුණු අතින් මගේ පයිය අල්ල ගත්තු විනීත ඇන්ටියා ඒක උරන්න ගත්තේ හරිම තිබහකින් හිටිය වගේ...මගේ ඇට දෙකයි පොල්ලයි ලෙව කකා මට අමර සැපක් දීපු විනීත ඇන්ටිය එක පාරටම " අහ්හ්හ්.." ගාල හයියෙන් කෙඳිරි ගෑව....බැලින්නම් කාන්ති ඇන්ටියා විනීතාගේ කිම්ඹට දිව දාල ...ඒ සැප උහුලා ගන්න බැරුව තමයි කෙඳිරි ගාල තියෙන්නේ...ඔය විදියට අපි විනාඩි 5 ක් විතර සැප ගත්තා...

ඊටපස්සේ මම ඇඳෙන් බැහැල කාන්ති ඇන්ටිට ලාවට තොලක් දාල විනීතව ඇදල ගත්ත මගේ ලඟට...කාන්තිගේ කටින් ආවේ විනීතාගේ කිඹේ රස...ඊට පස්සේ මම විනීතාගේ කකුල් දෙක මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් දාගෙන ගානට විනීතාගේ හිලට මගේ පයිය බැස්සුවා...ඔය අතරේ කාන්ති ඇන්ටියා විනීතාගේ මූණ උඩින් ඉඳ ගත්තේ එයාගේ කිම්ඹ විනීතට උරන්න ලේසි වෙන විදියට කකුල් දෙක පලල් කරගෙන...

මම විනීතාගේ තන් දෙක මිරික මිරික හොඳට හිකුව...ඒ අතරේ විනීත කාන්තිගේ කිම්ඹ හොඳට ලෙව කකා ඉරුවා...කාන්ති එයාගේ අත් වලින් එයාගෙම තන් දෙක පොඩි කර ගත්ත...මේ වගේ සැපක් මම නම් ජීවිතේට වත් විඳලා තිබුනේ නෑ...මේ ලැබෙන සැප හින්ද අපි 3 දෙනාම හීනියට කෙඳිරි ගානවා..මම විනීතාගේ කකුල් දෙක උස්සල හුකන ගමන් කකුල් වල ඇඟිලි සූප්පන්න ගත්ත....ඔහොම විනාඩි 10 ක් විතර ගහද්දි විනීත එක පාරටම කෑ ගහන්න ගත්ත...

"අනේ චතුවෝ...තව හයියෙන් ගහපන් මගේ කොල්ලෝ...මට යන්නයි එන්නේ වස්තුවේ....."
එයාට යන්න එන්නේ කියල මටත් තේරුනා...මම උපරිම වෙර දාල ගැහුවා විනීතට යනකන්ම...එයා හෙන හයියෙන් කෙඳීරියක් පි‍ට කරගෙනම බඩු යැව්වා...මගේ පයියට තද වතුර පාරක් වැදුන වගේ දැනුනා...ඊට [පස්සේ මම පයිය එලියට ගත්තා....
"අම්මේ තවත් නම් බෑ.." කියාගෙන විනීත ඇඳේ පැත්තකට පෙරලුනා...මං ඒ වෙලාවේ බැලුව කාන්ති දිහා...එයා මහා වල් හිනාවක්‌ දාල මං දිහා බැලුවා.....

"දැන් ඔබේ වාරයයි...."
මම නිකන් තාලෙට වගේ කිව්වා..එයා එහෙම්මම ඇඳ උඩ දන ගාගෙන මං ලඟට ඇවිල්ල මාව බදා ගත්ත...මම ඒ වෙද්දීත් හිටියේ බිම හිටගෙන...මාව බදා ගත්තු එයා මගේ බඩ ලෙව කාගෙන පහලට ගිහින් පයිය කටේ දාගෙන උරන්න ගත්ත....ඒ වෙද්දී මගේ පයිය විනීතාගේ බඩු වලින් නෑවිල තිබ්බේ...එයා රහ කර කර ඒවා ඔක්කොම ලෙව කකා පොල්ල ඉරුව...

පස්සේ මං එයාව නවල ගත්ත ඩොගී විදියට...එයා අසම ඒ විදියට හුකනවට තමයි...මම යටින් අත දාල තන් දෙක මිරිකන ගමන් හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා...කාන්ති ඇන්ටිගේ සුදු පිට ඉඹ ඉඹ මම හොඳට හිකුවා...විනාඩි 7 ක් විතර යද්දී මට තේරුනා කාන්තිගේ කිම්ඹේ ඇතුල් හම මගේ පයිය වටේ එතෙනවා...මටත් ඒ වෙද්දී උපරිමයටම ඇවිල්ල තිබුනේ...ඇයි ඉතිං කවදාවත් බඩු දෙකකට එක පාර ගහල නෑනේ...මම හිතුව ඇතුලෙම හලලා වැඩේ ඉවර කරන්න...අම්මෝ එදා බඩු යන වෙලාවේ දැනුන ආතල් එක නම් මට කවදාවත් අමතක වෙන්නේ නෑ...ඒ වගේම එදා තරම් බඩු යද්දී මට කෙඳිරි ගෑවිලත් නෑ කවදාවත්ම...කාන්ති ඇන්ටිත් හයියෙන් කෑ ගැහුවා....අපි දෙන්නටම බඩු ගියෙ එකට...අපේ උත්සහයේ අග්ර ඵලය ඒ විදියට තමයි ලැබුනේ....මගේ ඇඟටත් පණ නෑ ඉතිං...මම එහෙම්මම කාන්තිවත් නිදි කරලා ගෑනු දෙන්නගේ මැද්දෙන් ඇඳේ ඇල උනා......

ටිකකින් විනීත මගේ පැත්තට හැරිලා, මගේ පපුව අත ගාන ගමන් මගේ කම්මුලට කිස් එකක් දුන්න...කාන්තිත් ඒ දේම කලා...මම දෙන්නවම දෙපැත්තෙන් අත් දෙක දාල තුරුල් කර ගත්තා....ඊට පස්සේ අපි 3 දෙනා නොදැනුවත්වම අපිට නින්ද ගිහින්....ගත්තු සැප වැඩි හින්ද තමයි එහෙම උනේ...එක පාරටම විනීත ඇන්ටිය තමයි අපිව ඇහැරුවේ...බැලින්නම් වෙලාව පාන්දර 2 යි ....හුකනවා තමා... ඉක්මනටම ඇඳ ගත්තු මම ගෙදර දිව්වේ, පණ බයෙන්...ඇයි අම්මල මාව හොයනවද දන්නෙත් නෑනේ....ඒත් කිසිම ගින්නක් නෑ...ගෙදර අය සුවෙන් නිදි....මමත් එහෙම්ම සුවසේ නිදා ගත්ත....ඇන්ටිලා දෙන්නටත් එදා හොඳට නින්ද යන්න ඇති....

ඔන්න ඔය විදියට ගෑනු දෙන්නෙක් එක්ක සැප ගන්න තිබ්බ මගේ ආසාව ඉෂ්ට උනා...ඇත්තටම කාන්ති ඇන්ටි හින්ද මගේ ජීවිතේට ලැබුන සැප නම් කියල වැඩක් නෑ...ඊළඟ කොටසින් බලමුකෝ ඊළඟට මොකද උනේ කියල...එහෙනම් එතකන් පරිස්සමින් ඉඳපල්ලා....ජය වේවා.....!!!

No comments:

Post a Comment

Click Here Videos